Perjantaina 8.5.2026 järjestimme Tampereen yliopistolla Member-messut, jossa ITS Factoryn jäsenet pääsivät tutustumaan toisiinsa ja luomaan uusia mahdollisuuksia verkostojen kautta.
Tilaisuuden avasi Tampereen kaupungin elinvoimajohtaja Teppo Rantanen, joka nosti esille että tekemisen kunnianhimoa pitää nostaa seuraavalle tasolle. Tarvitsemme enemmän hyviä ideoita, rohkeaa ajattelua ja ennen kaikkea vahvaa johtajuutta, joka uskaltaa näyttää suuntaa.
Liiallinen varovaisuus hidastaa yritysten kasvua, yhteistyötä ja uudistumista, vaikka osaamista, innovaatioita ja potentiaalia löytyy enemmän kuin koskaan.
Pohdittavaksi meille jäi miksi emme tekisi rohkeampia ratkaisuja?
Mikä meitä oikeasti jarruttaa?
Nyt tarvitaan enemmän uskallusta kokeilla, tehdä päätöksiä ja rakentaa yhdessä jotain suurempaa.
Paikanpäällä oli erittäin innostava tunnelma ja uskon, että jokainen sai tilaisuudesta uuden ajatuksen ja uuden kontaktin!
Iso kiitos mukana olleille ja erityiskiitos näytteilleasettajille:
Tampere University of Applied Sciences
Vinka Oy
Pugnax Oy
Citynomadi
ScanwAi
VTT
Ramboll
Aventi Finland
Anders Innovations
ITS Finland
WSP
Nodeon

